Dalszövegek magyarul

Saját fordítású dalszövegek magyarul. Úgyhogy szeretném, ha nem lopnátok el! Ha kell valami, fordítsd le magadnak! Nem azért s zenvedtem vele, hogy más csak úgy kimásolja innen, ezért is blokkoltam a kijelölést, és másolást ezen az oldalon! Ha jó ha nem jó! (: Egyébként köszi hogy benéztél! (:

Archívum

Utolsó kommentek

Címkék

2008.08.14. 11:04 konrad.lívia (törölt)

Alanis Morissette - Precious Illusions

 

Alanis Morissette - Értékes Illúziók

 

Azonnal meg fogsz menteni?
Pontosan ugyanazon az úton, amit még nem tettek…
Ettől boldogabb leszek?
Anmikor a gyógyító erőd belém rúg

Azonnal be fogsz fejezni?
Akkor az életem végre elkezdődhet
Méltóbb leszek?
Amikor tisztában vagy a gyöngyszemmel, ami én vagyok?

De ez most nem fog működni, az út amit megtettél
És nem fogom folytatni azt, bár szeretném
Amint tudom, hogy mi nem vagyok, tudni fogom ki vagyok
De tudom, hogy nem fogom játszani, hogy az áltozat legyek benne

Ezek az értékes illúzik, még nem hagytak csendben engem
Amikor én védteen voltam
És elbúcsúzni tőlük olyan, mint megválni a láthatatlan legjobb barátoktól

Ez a gyűrű még segíteni fog nekem, te lovag, csillogó fegyverzetben
Ez a pirula még segíteni fog nekem, a fiúk ellen akik eltünnek

De ez nem fog úgy működni, mint azon az úton
Mert döntenem kell túlélés, és boldogság között
És bár már tudom ki nem vagyok, még mindig nem tudom ki vagyok
De tudom, hogy nem fogom folytatni, hogy az áltozat legyek

Ezek az értékes illúzik, még nem hagytak csendben engem, amikor gyerek voltam
És elbúcsúzni tőlük olyan, mint megválni a gyerekkortól, a legjobb baráttol

Olyan sok időt töltöttem el velük, hogy sziklaszilárdan hittem bennük
Olyan sok időt töltöttem el a túléléssel

Ez nem fog működni, az az út amire léptünk
Mert én csak a boldogságot kívánom
Most tudom, hogy ki nem vagyok
És nem nyugszom, míg meg nem tudom ki vagyok
De tudom hogy nem fogom folytatni, hogy a játékszer legyek

Ezek az értékes illúzik, még nem hagytak csendben engem
Amikor én védteen voltam
És elbúcsúzni tőlük olyan, mint megválni a láthatatlan legjobb barátoktól

Ezek az értékes illúzik, még nem hagytak csendben engem
Amikor én gyerek voltam
És elbúcsúzni tőlük olyan, mint megválni a gyerekkortól, a legjobb baráttol
 

1 komment

Címkék: fordítás magyar dalszöveg magyarul alanis értékes illusions precious morissette illúziók


A bejegyzés trackback címe:

https://dalszovegek-forditasa.blog.hu/api/trackback/id/tr26615464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskaktusz 2009.06.04. 10:46:41

most vagyok először a blogodon, csak feltűnt valami, és gondoltam szólok,
nincs semmi rugdosásról szó a dalban:)
néha jól jön az egynyelvű szótár:

kick in phrasal verb INFORMAL
to start to have an effect or to happen:
It takes half an hour for the tablets to kick in.
(Cambridge Advanced Learner's Dictionary)

ettől függetlenül, köszi a fordítást:)
süti beállítások módosítása