Dalszövegek magyarul

Saját fordítású dalszövegek magyarul. Úgyhogy szeretném, ha nem lopnátok el! Ha kell valami, fordítsd le magadnak! Nem azért s zenvedtem vele, hogy más csak úgy kimásolja innen, ezért is blokkoltam a kijelölést, és másolást ezen az oldalon! Ha jó ha nem jó! (: Egyébként köszi hogy benéztél! (:

Archívum

Utolsó kommentek

Címkék

2008.08.13. 11:25 konrad.lívia (törölt)

Leona Lewis - footprints In the Sand

Leona Lewis - Lábnyomok a homokban

Velem sétáltál
Lábnyomok a homokban
És segített megérteni
Hol haladok

Velem sétáltál
Amikor egyedül voltam
Vele annyira ismerelen
Az út mentén

És amikor
Azt gondtam, hogy elvesztettem az utamat
Erőt adtál nekem a folytatáshoz
Akkor hallodtalak mondani

Megigérem neked
Én mindig ott leszek
Amikor szívedet bánat tölti meg
És kétségbeesés

És elviszlek téged
Mikor szükséged van egy barátra
A homokban fogod találni a lábnyomaim
Mikor elfáradtam
Nos, tudod, hogy ott leszek
Rendben van amit érzek
Te mondtad

Megigérem neked
Én mindig ott leszek
Amikr szívedet szomorúság és kétségbeesés tölt meg
Oh, elfoglak vinni
Amikor szükséged van egy barátra
A homokban fogod találni a lábnyomaim

(reflén)

Amikor a szíved tele van szomorúsággal és kétségbeeséssel
Elfoglak vinni
Amikor szükséged van egy barátra

Megigérem neked
Mindig ott leszek
Amikor szükséged van egy barátra
Megfogod találni a lábnyomaim
A homokban

 

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás a the in dalszöveg sand magyarul lewis leona lábnyomok footprints homokban


A bejegyzés trackback címe:

https://dalszovegek-forditasa.blog.hu/api/trackback/id/tr14613946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása