Dalszövegek magyarul

Saját fordítású dalszövegek magyarul. Úgyhogy szeretném, ha nem lopnátok el! Ha kell valami, fordítsd le magadnak! Nem azért s zenvedtem vele, hogy más csak úgy kimásolja innen, ezért is blokkoltam a kijelölést, és másolást ezen az oldalon! Ha jó ha nem jó! (: Egyébként köszi hogy benéztél! (:

Archívum

Utolsó kommentek

Címkék

2008.08.14. 07:33 konrad.lívia (törölt)

Nelly Furtado - try

Nelly Furtadó - Megpróbálni 

Annyit tudok,
Hogy nem minden az, aminek látszik.
De ahogy nagyobb leszek, egyre kevesebbet tudok.
És leéltem már sok életet,
Azt hittem, nem vagyok idős,
És minél többet látok, annál kevesebbet növök,
Kevesebb a mag, amit elvethetek.

És akkor látom, hogy ott állsz,
És többet vársz tőlem,
És a legtöbb, amit tehetek, hogy próbálkozom.
És akkor látom, hogy ott állsz,
És többet vársz tőlem,
És a legtöbb, amit tehetek, hogy próbálkozom.

Azt kívánom, bár ne láttam volna az egész valóságot,
És az összes valós embert, akik valójában nem is valódiak.
Minél többet tudok, annál többet sírok.
Ahogyan búcsút mondok annak az életnek,
Amit, azt hittem, megtervezhetek magamnak.

És akkor látom, hogy ott állsz,
És többet vársz tőlem,
És a legtöbb, amit tehetek, hogy próbálkozom.
És akkor látom, hogy ott állsz,
Én annyi vagyok, amennyi lenni tudok,
És a legtöbb, amit tehetek, hogy próbálkozom.
Próbálkozom.

Minden pillanat, ami az életben már elmúlt…
Próbálunk visszamenni értük, és újra átélni.
Minden, amit akarunk, hogy legyünk,
Soha nem leszünk.
És ez gyönyörű, és ez az élet,
És ez vagy te, kicsim.
Ez vagyok én, kicsim.
És mi, igen, mi, mi,
Szabadok vagyunk….
A szerelmünkben.
Mi szabadok vagyunk a szerelmünkben.
 

Szólj hozzá!

Címkék: fordítás magyar dalszöveg lyrics magyarul furtado nelly try megpróbálni


A bejegyzés trackback címe:

https://dalszovegek-forditasa.blog.hu/api/trackback/id/tr29615179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása